Cate oua mancam de Pasti?!

88
Oul contine o multitudine de vitamine si minerale. Vitamina A, Vitamina B5, Vitamina B12, Vitamina B2, Fosfor...

Vin marile Sarbatori Pascale. Ne grabim sa vopsim ouă si abia asteptam sa le ciocnim si sa le mancam. Atentie, insa: trebuie cumpatare!!!
De mici am fost invatati ca nu avem voie decat 2-3 oua pe saptamana. Apoi, dupa ceva timp, a crescut numarul la 7 oua pe saptamana, altfel spus, maxim un ou pe zi.
Oul contine multi micronutrienti!
Potrivit studiilor de specialitate, pe langa faptul ca este o sursa completa de proteine, oul contine o multitudine de vitamine si minerale. Vitamina A, Vitamina B5, Vitamina B12, Vitamina B2, Fosfor, Seleniu, Calciu, Zinc si lista poate continua.

Dupa un prim studiu care indica un consum maxim de 1 ou/zi, un alt grup de cercetatori s-a gandit sa incerce acelasi studiu cu 3 oua pe zi. Surprinzator, rezultatele au fost pozitive! Fara colesterol crescut, fara alte probleme de sanatate. (sursa: fitness-nation.ro).
Asadar, puteti consuma cel mult 3 oua pe zi, fireste, nu toate deodata și… în niciun caz seara!!! Ouale trebuie să fie proaspete si trebuie mancate in tihna. Fac bine organismului dar… pot fi si inamice…!

foto: Mamamag

Oul contine o multitudine de vitamine si minerale. Vitamina A, Vitamina B5, Vitamina B12, Vitamina B2, Fosfor…