Vreti un plus de sanatate? MERGETI PE JOS!

81
Mersul pe jos este, la urma urmelor, o formă de activitate fizică accesibilă tuturor.

Mersul pe jos- un adevărat… izvor de sănătate! Este este un exercițiu blând cu impact, care vă poate menține atât condiția fizică, dar și sănătatea. Mersul pe jos este, la urma urmelor, o formă de activitate fizică accesibilă tuturor, și pentru toate vârstele. Este sigur, simplu și nu are nevoie de practică, iar beneficiile pentru sănătate sunt numeroase.
Medicii sunt de părere că, în cazul persoanelor care merg pe jos există mai puține probabilități de a manifesta cancer, boli de inimă, accident vascular cerebral, diabet și alte boli cu risc vital major.
Aceste persoane trăiesc mai mult și obtin mai multe beneficii pentru sănătatea mentală și spirituală ca urmare a acestei practici.
Așadar, mergeți pe jos cât de mult puteți!
*Specialiștii au demonstrat ca o persoană care merge pe jos timp de 150 minute pe săptămână, pierde aproximativ 7% din greutatea corpului și poate reduce cu până la 58% riscul declanșării diabetului zaharat.
*Totodată, cercetătorii au constatat că femeile care au mers pe jos timp de trei ore sau mai mult pe săptămână, au avut un risc mai redus de apariție a atacului de cord sau a altor evenimente coronariene, cu până la 35% comparativ cu femeile care nu au mers pe jos (sursa: sfatulmedicului.ro)
INTERESANT: Plimbările în ritm susţinut, efectuate de trei ori pe săptămână, cresc dimensiunea hippocampusului, centrul cerebral al memoriei, una dintre primele regiuni ale creierului afectate de maladia Alzheimer, au descoperit cercetătorii americani, conform Mediafax.
De asemenea, de luat în seamă, pentru copii, în special, dar și pentru persoanele care au probleme cu aparatul circulator, este recomandat mersul pe jos desculț, pe pământ, prin iarbă, pe nisip…

foto: Facebook

Mersul pe jos este, la urma urmelor, o formă de activitate fizică accesibilă tuturor.